Home LIFESTYLE Kembali Ke Universiti Malaysia Perlis

Kembali Ke Universiti Malaysia Perlis

859
15

x tau apa lagi nak bawak

assalamualaikum semua, selamat hari raya maaf zahir dan batin, tak lupa juga ucapan selamat menyambut hari kemerdekaan negara yang ke 54. dan akan datang selamat hari lahir kepada tuan punya blog sendiri yang bakal meyambut hari lahir yang ke 21 pada 9 september nanti..harap tahun ni aku dapat banyak hadiah…kepada sapa nak bagi hadiah kat aku tu leh tinggal komen yer…hadiah kalau boleh biar mahal asal ikhlas…

dah agak lama aku menyepi dari dunia blogging ni dan hari raya ke 4 baru berkesempatan nak updaye blog, aku rasa bukan aku jer yang menyepi dari dunia blogging ni sebab aku tengok kat bloglist aku macam sepi jer. jarang sangat blogger yang update entry di musim perayaan ni. maybe ramai yang tercekit lemang, ketupat kot.

hari ni malas nak cerita panjang sebab mood beraya kena potong oleh mood kembali ke universti. oh demm…rasa agak malas nak daftar ke universiti 4hb ni….berat jer rasa badan nak naik bas ke perlis….tambah pulak kesempitan wang yang melampau nak bayar yuran pun belum ada duit lagi tapi nasib baik lah dengar kata yuran ni x payah bayar lagi. nanti dapat ptptn baru bayar…harap-harap berita ni betol la kalau tak manalah aku nak cakau duit wak bayar yuran nanti.

so kepada sesiapa yang bakal daftar kemasukan ke universiti 4hb ni atau 6hb bagi dak USM selamat datang ke alam universiti…pandai-pandai la jaga diri masing-masing sebab di universiti ni terlalu bebas.

dari aku selamat maju jaya kepada semua…packing barang..oh malas nya….

15 COMMENTS

  1. aku pun baru hari ni ada masa nak online. insha Allah kalau sempat boleh la update. aku 6hb baru daftar masuk uitm perlis. dekat jela kita ye hihi

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here