Home LIFESTYLE Manis – Aplikasi Terkini Perbelajaan Bijak Anda

Manis – Aplikasi Terkini Perbelajaan Bijak Anda

1859
1

Manis – Aplikasi Terkini Perbelajaan Bijak Anda | Manis – Universal Loyalty Point

Kerapkali kita sentiasa beralah dengan kehendak sendiri. Butik ini ada jualan murah. Atau restoran di Bandar ada sediakan juadah istimewa. Dan lagi ada gajet terkini yang kita inginkan sudah lama.

 

Antara tujuan dalam kehidupan adalah untuk mencapai kemahuan, walaupun hingga menghabiskan duit di dalam poket. Best kan kalau kita boleh dapat ganjaran setiap kali kita berbelanja? Tak kira lah membeli belah, makan ataupun bermain!

 

Manis adalah aplikasi mobile yang terkini. Mata ganjaran global dalam satu aplikasi yang mudah. Aplikasi mobile yang menarik ini mempunyai ciri – Snap & Earn, Cash Vouchers, Spending Tracker dan bermacam lagi. Manis sangat mudah untuk digunakan, dan yang paling menarik adalah senang untuk memperolehi mata ganjaran.

 

 

Bagaimana untuk mendapatkan mata ganjaran? Gunakan Manis untuk ambil gambar resit dan dapatkan mata ganjaran semudah itu.

 

Resit apa yang diperlukan? Hampir kesemua resit dalam Malaysia yang anda dapat setiap kali membeli belah, makan ataupun bermain. Dapatkan gambar tersebut dalam masa 24jam untuk dapatkan mata ganjaran Manis.

 

Anda semua, beringatlah untuk tidak membuang resit yang berharga itu sebelum mengambil gambar resit tersebut untuk dapatkan mata ganjaran Manis.

 

 

Apa yang boleh dilakukan dengan mata ganjaran Manis? Ini yang menarik – dapatkan baucer. Segala jenis baucer untuk tambah nilai kredit, tiket wayang, baucer F&B untuk membeli belah baucer tambahan lagi.

 

Seronok kan? Ada lagi banyak!

 

Manis juga memberikan baucer percuma dan promosi eksklusif dari kedai pilihan anda. Nota : Ini tidak memerlukan apa jua mata ganjaran Manis. Pelikkan? Tapi inilah hakikatnya.

 

Dengan Manis, anda akan diberikan ganjaran di mana jua atau bebila masa sahaja anda membeli belah, makan ataupun bermain.

 

 

Anda pernah terfikir ke manakah duit semua dibelanjakan? Salah satu antara ciri ciri menarik Manis adalah – Spending Tracker. Segalanya mudah dipantau dengan jejaki semua sejarah pembelian anda dan ganjaran yang diperolehi.

 

LIhat video di bawah untuk pemahaman yang lebih jelas bagaimana aplikasi mobile ini berfungsi.

 

https://www.youtube.com/watch?v=uxx3lHVbDzY

https://www.youtube.com/watch?v=Wg6Krr4LKdI

https://www.youtube.com/watch?v=JSBqEYL9_WA

Dan sememangnya kesemua ini adalah PERCUMA. Memang percuma untuk muat turun aplikasi Manis. Dapatkan aplikasi Manis sekarang dan dapatkan kehidupan yang lebih manis dengan Manis – Download Manis Apps!!!

 

Jelas dan nyata, kehidupan lebih manis dengan MANIS

 

1 COMMENT

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here