Home ASIA Taiwan Regenerate Your Soul in Yilan City Taiwan

Regenerate Your Soul in Yilan City Taiwan

2941
3

PICKUPSIGN

Regenerate Your Soul in Yilan City Taiwan.  Alhamdulliah akhirnya sampai juga aku ke destinasi terakhir untuk kembara 2015 fasa 1. Lepas ni ada lagi ke tak tu belum pasti lagi. Harap-harap lepas ni ada lagi peluang nak fly.

Kali ni kita fly tak jauh pun hanya makan masa 4 jam dari Malaysia untuk membawa aku ke bumi taiwan buat kali yang kedua. Kali pertama aku pergi pasa bulan puasa 2014 bulan julai maybe.

Untuk trip kali ni dibawa khas oleh Yilan County Government dan juga Creative Industry Centre of Chinese Culture University in Taiwan.

Terima kasih banyak2 sebab sudi menjemput aku ke sana.

Trip ini di namakan Regenerate Your Soul in Yilan City. Bermaksud aku kena terapkan culture di sana dan berkongsi dengan korang tetang apa yanga da di Yilan.

taiwan_tea_area_map_1
Taiwan Map

Negeri Yilan terletak bawah sikit dari Taipei dan merupakan kawasan kampung. Jadi tujuaan aku adalah untuk membiasakan jiwa aku dengan keaadan kampung di negeri Yilan ni.

Mission: Experience local life by taking shower at A-Lan-Cheng Fountain Pool with local people and learn local language at the same time.

Ni misi aku sepanjang aku stay di sana. Huhu…part paling susah tu maybe kena belajar bahasa depa tuh….Tapi tak kisahlah janji aku cuba. tak sabar pulak rasa…huhu

11401586_10204649019609352_8425837419963336280_n

InshaAllah doakan aku Selamat sampai dan kembali….Tak nak jadi macam tahun lepas masa aku ke sana ada angin kuat yg melanda pastu ada pulak flight terhempas masa flight aku nak balik malaysia….Huhu

3 COMMENTS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

CommentLuv badge