All Stories

Musim Bunga Sakura di Jepun dan Korea

Musim Bunga Sakura di Jepun dan Korea | Jika diikutkan jadual asal sudah pasti aku sudah pun merasai kenikmatan musim bunga sakura di jepun dan korea. Namun inilah perangcangan Ilahi. Belum rezeki aku lagi untuk merasai sakura di dua buah…
Persediaan Melancong ke Eropah dan Jepun

Persediaan Melancong ke Eropah dan Jepun | Aku rasa selagi aku tak selesai kembara 30 hari aku tahun depan selagi tu aku akan update pasal melancong ke eropah dan jepun ni. Bukan apa jarang sekali dapat peluang sebegini rupa. Bagi…
Melancong ke Jepun 2015

Melancong ke Jepun 2015 | Alhamdulillah rezeki datang tanpa di duga. Memang tak disangka aku dapat peluang untuk melancong ke jepun 2015 nanti. Dalam hati asyik duk makan hati jer bila Air Asia bawak blogger melancong ke china. Dalam hati…
Tahun 2015 Tahun Travel Aku?

Tahun 2015 Tahun Travel Aku? | InshaAllah Kalau Ada Rezeki. Kalau ianya sudah tertulis rezeki aku inshaAllah kalau kena cara nya ia tetap menjadi milik aku. Tahun 2014 tahun tak berapa nak menjadi bagi aku sebab terlalu sibuk dengan pelajaran…

Aset Tentera Malaysia – Demonstrasi Menembak yang di adakan di kem Asuhan Melaka. agak excited juga nak lihat Demonstrasi Menembak Angkatan tentera Malaysia ni. maklumlah buat selalu boleh tengok benda macam ni. Lainlah kalau lepas ni aku memang akan sambung khidmat…