Home General Advertorial & Contest Lagi Mudah Dan Cepat Beli Tiket Balik Raya Dengan BusOnlineTicket.com

Lagi Mudah Dan Cepat Beli Tiket Balik Raya Dengan BusOnlineTicket.com

2877
4

Lagi Mudah Dan Cepat Beli Tiket Balik Raya Dengan BusOnlineTicket.com | Raya dan nak dekat, kalau korang yang masih belum lagi beli tiket balik raya tu eloklah beli sekarang. Kang tiket habis beraya lah di perantauan sorang-sorang. Sedih woo raya sorang-sorang. Orang lain tengah seronok dapat makan macam-macam. haha part makan jelah yang mampu bagi aku cemburu kalau tak balik kampung. Paling best rendang di pagi raya..Rasa di lain macam weh..

Sekarang nak beli tiket balik raya tak susah dah, tak perlu nak pergi kaunter beratur panjang-panjang, hadap jalan jem lagi. Kini korang dah boleh beli tiket balik raya di BusOnlineTicket.com.

Dengar cerita tiket bas balik Kelantan dah habis dah kat TBS. Tapi jangan risau orang Kelantan boleh cuba beli melalui BusOnlineTicket.com. Mana tau ada lagi kan. Tak cuba tak tahu.

Selain tiket bas, BusOnlineTicket.com juga ada jual tiket train dan ferry juga andaikata korang nak naik ETS balik utara ataupun naik KTM balik selatan dan pantai timur.

Lupa nak bagitau BusOnlineTicket.com juga ada jual tiket bas untuk ke Singapore dan Thailand juga!!

Ok cepat guys jom beli tiket raya secara online. Lebih mudah dah cepat. Untuk dapatkan diskaun 12% boleh guna kod “FAIZAL” semasa beli dekat BusOnlineTicket.com

Oh ya lagi satu BusOnlineTicket.com juga mengadakan roadshow #BOTFUNRAYA di uptown dan bazar ramadhan sekitar ibu kota. Aku berpeluang ke uptown Puchong jumaat lepas memandangkan ianya hanya 5 minit dari rumah aku. Meriah beb boleh menari dan main permaianan yg disediakan. Banyak hadiah di tawarkan dan ada game yang best. Memang happening.

Jadi korang yang nak join roadshow BusOnlineTicket.com boleh ke lokasi di bawah:

  • Bazar Ramadhan Shah Alam 8/6/2018 (Jumaat 4-6.30ptg)
  • Uptown Shah Alam 8/6/2018 (Jumaat 9-11mlm)

Untuk beli tiket secara online boleh ke:

4 COMMENTS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here