Belajar Melepaskan…

Belajar Melepaskan… Dalam hidup ini tak semua perkara yang kita inginkan boleh kita dapati. Kadang2 apa yang kita mahukan itu tak semestinya elok untuk kita. Dan mungkin apa yang kita dapat itu bukan milik kita sebenarnya. Al kisahnya aku ada…
Cuti Dah Habis Bro….

Cuti Dah Habis Bro….Hari ni aku akan mulakan kerja dah. Sepatutnya semalam tapi di sebabkan boss baik sangat dia bagi stanby kat rumah jer. Duk kat rumah semalam pun aku tak tahu nak buat apa. Duk dalam bilik tak kena…