Screen Shot 2014-03-27 at 1.03.17 AM

Alkisahnya bermula bila tetiba duit dalam akaun maybank aku hilang. Tengok transaksi tak ada sebarang pembelian mahupun pengeluaran dalammasa 3 hari ini. Tapi duit berkurang. RM300 beb banyak tu bagi aku. Macam-macam benda aku boleh buat dengan duit RM300 ni. Lagipula duit ni merupakan bayaran hasil kerja aku blogging. Memang aku hargai lebih sebab ini titik peluh dari aku berblog.

Oh RM300.

Kerana nilai ni lah aku ke cawangan Maybank Kangar 2 untuk bertanyakan kabar berita kemana menghilangnya MH370 RM300 dalam akaun aku. Sepatutnya RM300 ni dah masuk ke dalam akaun setelah 2 hari RM300 ni duk float. Maklumlah duit melalui cek ni memang makan masa untuk masuk dalam akaun.

Risau juga hati ni kemana menghilangnya. Ingatkan Maybank tolak insurans tapi bila di fikirkan balik tak der pula aku sertai mana-mana insurans ni.

Tapi akhirnya RM300 ni masih rezeki aku bila pegawai maybank beritau RM300 tu tak masuk dalam akaun sebab cek tendang. Nampaknya terpaksa aku hubungi customer balik untuk di maklumkan hal ni.

Sedih jugak kot-kot lah RM300 ni hilang macam tu jer…

Dapatkan tip dan info penting tentang travel di www.triphackerz.com

Sewa Pocket Wifi ketika travel di sini [Samurai Wifi] [Roaming Man]

Khidmat translate semua bahasa di VEQTA.com

Dapatkan Medical Insurance terbaik ketika travel di Medical Departures 

5 COMMENTS

  1. Pertama kali juga sy dapat cek tendang, sambil cari info kenapa terjadinya cek tendang. Jumpa ruangan ini. semoga urusan dengan customer dapat selesai dengan mudah.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

CommentLuv badge