Anak Ikan Dan Gigolo Melayu

2 comments

in Men Style, NETWORKING

alkisahnya…..

aku ni seorang lelaki, berperwatakan ala-ala kampung sebab aku memang berasal dari kampung, berumur awal 20 an dan masih lagi seorang student di salah sebuah IPTA di utara malaysia. hobi aku adalah melancong dan melakukan aktiviti lasak dan aku juga merupakan seorang lefenan muda dalam askar.

minat aku kepada gadget-gadget terkini dan canggih memang tak di nafikan sebab tu lah aku akan usaha sampai dapat apa yang aku inginkan. dan sekarang apa yang aku nak semunya aku ada sehingga aku pun dah tak tahu apa lagi aku nak. semuanya aku ada dari motor, kereta, kamera dan smartfon.

di sebabkan status aku yang seorang askar, minat melancong, muka ala ala kampung dan ada ciri-ciri maskulim sikit kisah yg aku ni terjebak dengan kes anak ikan dan gigolo luas diperkatakan di dalam kampus atau di duna maya. tapi aku malas nak komen apa-apa biarlah diorang kata apa yg diorang nak kata…yang penting aku bukan ANAK IKAN mahupun GIGOLO…

kepada yang kata aku anak ikan dan gigolo tu insaf la….aku bukan org macam tu….

ps: alkisah ni ada kena mengna sikit ngn hidup aku tp entry ni just nak uji keyword jer…hehe…dan yg pasti aku bukan anak ikan mahupun gigolo….

pesanan aku x payahlah nak bertuhankan duniawi sangat…

{ 2 comments… read them below or add one }

Syafiq Ahadin December 1, 2012 at 8:03 PM

Eh? Bukan kau memang anak ikan ke? Pernah jumpe kot….
Syafiq Ahadin recently posted..5 Bentuk Badan Idaman Lelaki! TeeHee 😀My Profile

Reply

ieda rashid December 3, 2012 at 11:03 AM

hakikatnya org yg jd anak ikan nie tak mewah mana pon… my x-bf pon anak ikan… kuang3… xmewah ponnnn…..
ieda rashid recently posted..Izyan Hani Juara Masterchef Malaysia 2012My Profile

Reply

Leave a Comment

CommentLuv badge

Previous post:

Next post: