Jika anda ke Malang, Indonesia dan anda mengajukan soalan kepada warga di sana mengenai di manakah masjid ‘ajaib’, pasti mereka akan menunjukkan sebuah masjid yang sedang dalam proses pembinaan ini. Menurut masyarakat setempat, masjid ini ajaib kerana pembinaannya secara tiba-tiba…

Mesti ramai di kalangan lelaki yang suka meletak dompet di belakang poket seluarnya bukan? Memang ramai memang tak dinafikan. Sudah tentu apabila duduk mereka juga akan duduk di atas dompet itu bukan? Tapi ramai yang tak tahu akan kesan buruk…

Koleksi Kereta Sultan Johor WWW1 | SHAH ALAM – Nombor plat kenderaan “WWW1?, berjaya dibida oleh Sultan Johor dengan tawaran tertinggi sebanyak RM520,000. Sultan Ibrahim Ismail Sultan Iskandar mendahului 9,999 pembida lain termasuk Yang di-Pertuan Agong, yang memenangi nombor plat…
Biarkan Mimpi Indah Semalam Kekal Menjadi Mimpi

Assalamualaikum… Dear Diary….. 3 hari yg begitu membuka mata, membuka minda, membuka baju dan seluar oppsss….heheh…3 hari bersama dia memang bagaikan mimpi indah yang bila digapai boleh menjadi duri yang memusnahkan secebis harapan untuk mengecapi kebahagiaan duniawi… apabila bersamanya everything…

sudah cukup sudah, dari batin tersiksa lebih baik aku undur diri….. ermm…assalamualaikum semua…..maybe ni entry terakhir dari aku tapi tak tahulah kalau lepas ni aku teringin nak jadi blogger semula ke apa ker..tapi buat masa ni memang aku dah terlalu…

YUSOF menunjukkan tempat Fariz ditemui terjatuh dan mati akibat dikisar bilah pembajak di Kampung Kubang Palas, Kuala Nerang kelmarin. KUALA NERANG – Keseronokan seorang budak lelaki menaiki jentera pembajak bersama bapa saudaranya berakhir dengan tragedi apabila mangsa maut apabila kepalanya…

Dari kiri Johan (Raja Lawak), Ray dan Haniff yang dilihat berjaya mengembalikan populariti Era FM. PETALING JAYA: Stesen radio Era FM mengungguli keseluruhan jumlah pendengar radio di negara ini apabila muncul sebagai stesen radio nombor satu dengan jumlah pendengar seramai…
Buat Contest Biarlah Adil Tak Perlu Memperbodohkan Peserta

assalamualaikum..tajuk bikin panas sikit..sehangat BERSIH 3.0… hurmmmm…..agak sedih jugak la dengan blogger ni. buat contest gempak-gempak setiap tahun, sambutan yang diterima memang cukup meriah sponsor pun memang mencurah….tapi…hurmm..x tau lah nak kata apa.. sebenarnya benda ni dah lama dah aku…
Free Download Filem The Avengers 2012 CAMRip

FREE DOWNLOAD THE AVENGERS 2012 CAMRip The Avengers adalah sebuah filem yang hampir (sangat, sangat hampir) sempurna dari kacamata kami. Gaya penceritaan yang pasti, senang di’fahami, dialog yang memberikan kesan yang sama tinggi dengan efek khas. Superhero yang tampil dalam…