best gak naik kapal nelayan ni….walaupun panas tapi berbaloi…

arghhh…4 hari cuti…apa nak buat pom tak tau lah…kalau kat KL cuti 4 hari tu rasa macam setengah hari jer kan…bosan tol 4 hari cuti…member2 semua balik kampung memang sunyi sepi….tinggallah aku sensorang kat rumah…

so untuk hilangkan rasa bosan aku lepak kuala perlis, saja rasa nak makan laksa dan laicikang, nak ajak member or aweks tak der lak yg sudi nak pegi…hurmm….

apapun dikala kebosanan kuala perlis memang tempat yang sesuai untuk lepak..sambil layan perasaan leh tengok air pantai kuala yang tenang..tambah lak dengan angin yg sepoi2 bahasa ni…perghhh..asyik beb..layan…sedar sedar dah 2 jam aku kat sana…

Mr. DAX yg setia membawa aku jalan-jalan. sticker P tu abaikan…hehe

sang suria malu-malu lak nak keluar…

tenang…….

Gambar via iPhone 4 jer…x der bajet nak beli DSLR lagi…..

Dapatkan tip dan info penting tentang travel di www.triphackerz.com

Sewa Pocket Wifi ketika travel di sini [Samurai Wifi] [Roaming Man]

Khidmat translate semua bahasa di VEQTA.com

4 COMMENTS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

CommentLuv badge