Home LIFESTYLE Maafkan Aku Tak Setia

Maafkan Aku Tak Setia

1317
6

ni la sebab utama aku tak nak bercinta….aku dah mencuba untuk setia namun aku hanya manusia biasa yang sering melakukan khilaf. dan sudah menjadi kebiasaan sudah terhantuk baru nak terngadah. kini semua nya hancur, harapan hanya tinggal harapan….semua nya salah aku….

kepada si dia….maaf hanya mampu aku pinta, aku tahu setiap kata-kata ku kini menjadi racun bagi mu dan akan menjadi api kebencian mu terhadap aku….tapi hatiku milik mu sayang…

kini……aku sendiri lagi….maaf kan aku tak setia sayang……beribu sesalan pun hanya sia sia….kau pergi jua meninggalkan ku….

Bukan niat ku menyakitimu
Aku manusia tak luput dari salah
Ku mengerti kini kau terluka
Aku hancurkan impian kita

Andainya kau pahami
Tapi bagimu tiada arti

Haruskah kutinggalkan segala
Atau ku pergi entah kemana
Agar kau tak pernah merasa
Hadirku selalu membawa luka

Kumohon kau tuk lupakan semua
Anggap aku tak pernah ada
Dihidupmu yang penuh cinta
Sudahlah sudah akupun luka

Maafkan ku mengkhianatimu
Maafkan aku yang telah tak setia
Walaupun kau telah membenciku
Kusimpan setiamu dihatiku

pengajaran yg aku dapat: hargai lah org yg menghargai anda….

6 COMMENTS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here