gulpp….apa benda ni weh??? ahhaha..giler ke apa..ingat ni amerika ker der???? ni malaysia ler..satu negara islam…..nak buat benda-benda macam ni agak-agak ler…..seksualiti merdeka konon……tak yah la nak buat benda-benda macam ni merosakkan minda orang jer….dah tuhan jadikan lelaki dan wanita sebagai pasangan yang korang nak cari yang sejenis tu what the fuck der…

tapi bagi aku seksualiti merdeka ni tak perlu kot…masalah seksualiti masalah individu tak perlulah nak buat perhimpunan ke apa ker. kalau perhimpunan macam tu di luluskan ibarat macam menggalakkan lagi hubungan songsang di kalangan rakyat malaysia ni. dan itu semamngnya satu bencana buat malaysia..

Seksualiti Merdeka 2011

Seksualiti Merdeka adalah suatu acara tahunan mengenai hak seksualiti yang diadakan di Kuala Lumpur, dengan kerjasama segabungan NGO Malaysia (di antaranya Malaysian Bar Council, SUARAM, Empower, PT Foundation, United Nations, Amnesty International) dan individu-individu. Kami mengadakan bengkel-bengkel, perbincangan, pemutaran filem, penulisan surat dan hal-hal yang lain berkaitan seksualiti. Kami menggunakan istilah ‘Seksualiti Merdeka’ untuk mengingatkan bahawa walaupun kita telah berpuluh tahun Merdeka, namun tidak semua rakyat Malaysia yang dapat melahirkan diri mereka yang sebenar.

Kami percaya bahawa setiap orang di Malaysia berhak untuk bebas dari diskriminasi, keganasan ataupun gangguan hanya kerana orientasi seksual dan identiti jantina mereka. Kami percaya bahawa kita semua berhak untuk bertanggungjawab terhadap tubuh kita sendiri. Kami percaya setiap orang berhak untuk menyayangi dan disayangi, sama ada dia gay, lesbian, biseksual, transgender, heteroseksual, aseksual, pansexual dan sebagainya.

PS: LGBT = Lesbian, Gay, Bisexual, Transgender!

Umat Nabi Luth ditelan bumi

“Sesungguhnya kamu mendatangi lelaki, bukan perempuan kerana memuaskan nafsu syahwat kamu. Bahkan kamu kaum yang jahil.” (an-Naml:54-55)

“Nabi Luth berkata: Di sini ada anak-anak perempuanku, kalau kamu mahu melakukan. Demi umurmu, sesungguhnya mereka membuta-tuli dalam kemabukan maksiat mereka.

“Akhirnya mereka pun dibinasakan oleh letusan suara yang menggempakan bumi, ketika matahari terbit. Maka, Kami jadikan negeri kaum Lut itu tunggang-terbalik dan Kami hujani atasnya dengan batu dari tanah yang dibakar.” (al-Hijr: 71-74)

Nabi Muhammad bersabda, maksudnya: “Perkara yang paling aku takuti menimpa ke atasmu adalah perbuatan kaum Luth. Dilaknati mereka yang melakukan perbuatan seumpama kaum Luth.” (Hadis riwayat Ibn Majah, at-Tirmidzi dan al-Hakim)

PS: KALAU MENDAPAT SAMBUTAN YANG MENGGALAKKAN NAMPAK NYA KITA AKAN KEMBALI KE ZAMAN NABI LUTH….KEMBALI LA KEPADA FITRAH ASAL MANUSIA YANG DICIPTAKAN BERPASANGAN….LELAKI DENGAN WANITA DAN SEBALIKNYA…

Sewa Pocket Wifi ketika travel di sini [Samurai Wifi] [Roaming Man]

Khidmat translate semua bahasa di VEQTA.com

1 COMMENT

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

CommentLuv badge