Lagu Raya Upin Dan Ipin Suasana Hari Raya

6 comments

in Entertainment

Lagu Raya Upin Dan Ipin Suasana Hari Raya

salam semua…tinggal berpa hari jer lagi nak raya….persiapan dah siap ker??? ke masih tunggu last minit??? aku macam biasa sambut ala kadar jer..baju raya pun guna yang tahun lepas..al maklumlah tahun ni raya dengan daftar masuk universiti tarikh dekat jer…kena guna banyak duit…so beraya biasa-biasa jer..x leh nak bagi duit raya aku tahun ni…kena mintak duit raya la nampaknya…

bercerita mengenai lagu raya upin dan ipin, korang dah dengar ker??? aku tengok dalam youtube memang best….comel jer budak tu nyanyi….suara dia yang rasa bertambah meriah raya tahun ni.

walaupun lagu tu lagu lama tapi bila dinyanyikan semula kedengaran lain sangat, malah lagi best dari nyanyian sesetengah artis yang cuba menyanyikan lagu ni balikk…

jom kita layan video lagu raya dari upin dan ipin…..

{ 6 comments… read them below or add one }

syafik August 23, 2011 at 3:46 PM

aku tak raya pun . keje . haha

Reply

RedBoys August 23, 2011 at 10:21 AM

bestlah lagu ni bila budak ni nyanyi.. bersemangat plak rasanya..
RedBoys recently posted..Keyboard ShortcutMy Profile

Reply

mynameismy August 23, 2011 at 10:02 AM

My baru dpt mood beraya lepas abah kuar wad ptg smlm..;)

Beshnye nak raya!!!!!
mynameismy recently posted..Terima Kasih Allah….My Profile

Reply

naimulfirdaus August 23, 2011 at 5:12 AM

aku pakai broadband yg memang bermasalah..lambat skit nk bleh dengar..

Reply

tengku nizam August 23, 2011 at 1:42 AM

lagu baru ke ni ? cam pernah dgr je. haha
tengku nizam recently posted..Sticky Post : First Giveway By Tengkunizam | Rakan Blogger Klik1MalaysiaMy Profile

Reply

Famili Ceria August 22, 2011 at 11:50 PM

Leave a Comment

CommentLuv badge

Previous post:

Next post: