Lagu Raya Upin Dan Ipin Suasana Hari Raya

Lagu Raya Upin Dan Ipin Suasana Hari Raya

salam semua…tinggal berpa hari jer lagi nak raya….persiapan dah siap ker??? ke masih tunggu last minit??? aku macam biasa sambut ala kadar jer..baju raya pun guna yang tahun lepas..al maklumlah tahun ni raya dengan daftar masuk universiti tarikh dekat jer…kena guna banyak duit…so beraya biasa-biasa jer..x leh nak bagi duit raya aku tahun ni…kena mintak duit raya la nampaknya…

bercerita mengenai lagu raya upin dan ipin, korang dah dengar ker??? aku tengok dalam youtube memang best….comel jer budak tu nyanyi….suara dia yang rasa bertambah meriah raya tahun ni.

walaupun lagu tu lagu lama tapi bila dinyanyikan semula kedengaran lain sangat, malah lagi best dari nyanyian sesetengah artis yang cuba menyanyikan lagu ni balikk…

jom kita layan video lagu raya dari upin dan ipin…..

6 Comments

Add a Comment
  1. aku tak raya pun . keje . haha

  2. bestlah lagu ni bila budak ni nyanyi.. bersemangat plak rasanya..
    RedBoys recently posted..Keyboard ShortcutMy Profile

  3. My baru dpt mood beraya lepas abah kuar wad ptg smlm..;)

    Beshnye nak raya!!!!!
    mynameismy recently posted..Terima Kasih Allah….My Profile

  4. aku pakai broadband yg memang bermasalah..lambat skit nk bleh dengar..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

CommentLuv badge

Travel Blog | Faizal Fredley | Walking in the Sky! © 2015 Frontier Theme