Home LIFESTYLE Juara Mentor 5 Salma Protege Erra Fazira

Juara Mentor 5 Salma Protege Erra Fazira

1552
6

Juara Mentor 5 Salma Protege Erra Fazira

kan gua dah cakap jang salma akan menang..lu dan Yana MIB sibuk kata shiha yg menang.

tgk..betol kata gua kan….apa-apa pun gua setuju salma menang…suara dia memang best.

tapi shiha tetap cun

lepas jer salma diumunkan sbg juara  si Ujang gila terus mesej gua x puas hati salma menang…si Yana MIB pun kecoh dalam twitter x puas hati salma menang..

gua kata dari awal lagi salma akan menang…korang tak caya…ahahha

 

pergaduahan antara aku ujang dan yana

ERRA DAN SALMA MARKAH 85

EDRY DAN IQA MARKAH  63

KAK PAH DAN SHIHA MARKAH 56

ps: ni bukan entry SEO yer…

6 COMMENTS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here