Percutian Ke Pulau Langkawi 3 Hari 2 Malam

Assalamualaikum….

hari ni just update aktiviti yg aku lakukan jer yer..

x der tip…

Percutian Ke Pulau Langkawi 3 Hari 2 Malam | ni kali kedua aku ke langkawi…hari tu just 2 hari jer…x sempat nak buat macam-macam aktiviti…kali ni aku gi 3 hari 2 malam…santai habis ar…aku nak sambung balik aktiviti aku yg dulu…

hari pertama…aku gi mandi air terjun telaga tujuh jer….ari tu x sempat nak mandi…

syafik way yg gedik…

puncak bukit telaga tujuh…

hmm..member ajak kuar la pulak……malam ni aku update pic lain ar pulak….k see u….

About Faizal Fredley

Winner of Favourite Travel Blog 2013 and Runner up Best Travel Blog 2014 in Malaysia Social Media Week (MSMW). A Telco Engineer by Profession. A Blogger and Traveler by Passion.

Comments

  1. AWAN FANTASIA says:

    bercuti sakan dia..mesti tebalkan bajet yg nk kena keluarkan? ^_^
    AWAN FANTASIA recently posted..Sijil Kelahiran Barrack Obama Didedahkan !!My Profile

  2. pi langkawi tak ajak saya pun..
    naimulfirdaus recently posted..isteri penyayang yang dicariMy Profile

Speak Your Mind

*

CommentLuv badge