Percutian Ke Pulau Langkawi 3 Hari 2 Malam

Assalamualaikum….

hari ni just update aktiviti yg aku lakukan jer yer..

x der tip…

Percutian Ke Pulau Langkawi 3 Hari 2 Malam | ni kali kedua aku ke langkawi…hari tu just 2 hari jer…x sempat nak buat macam-macam aktiviti…kali ni aku gi 3 hari 2 malam…santai habis ar…aku nak sambung balik aktiviti aku yg dulu…

hari pertama…aku gi mandi air terjun telaga tujuh jer….ari tu x sempat nak mandi…

syafik way yg gedik…

puncak bukit telaga tujuh…

hmm..member ajak kuar la pulak……malam ni aku update pic lain ar pulak….k see u….

Updated: August 23, 2014 — 7:53 PM

2 Comments

Add a Comment
  1. bercuti sakan dia..mesti tebalkan bajet yg nk kena keluarkan? ^_^
    AWAN FANTASIA recently posted..Sijil Kelahiran Barrack Obama Didedahkan !!My Profile

  2. pi langkawi tak ajak saya pun..
    naimulfirdaus recently posted..isteri penyayang yang dicariMy Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

CommentLuv badge

Travel Blog | Faizal Fredley | Walking in the Sky! © 2015 Frontier Theme