Percutian Ke Pulau Langkawi 3 Hari 2 Malam

2 comments

in LIFESTYLE

Assalamualaikum….

hari ni just update aktiviti yg aku lakukan jer yer..

x der tip…

Percutian Ke Pulau Langkawi 3 Hari 2 Malam | ni kali kedua aku ke langkawi…hari tu just 2 hari jer…x sempat nak buat macam-macam aktiviti…kali ni aku gi 3 hari 2 malam…santai habis ar…aku nak sambung balik aktiviti aku yg dulu…

hari pertama…aku gi mandi air terjun telaga tujuh jer….ari tu x sempat nak mandi…

syafik way yg gedik…

puncak bukit telaga tujuh…

hmm..member ajak kuar la pulak……malam ni aku update pic lain ar pulak….k see u….

{ 2 comments… read them below or add one }

AWAN FANTASIA May 9, 2011 at 5:09 PM

bercuti sakan dia..mesti tebalkan bajet yg nk kena keluarkan? ^_^
AWAN FANTASIA recently posted..Sijil Kelahiran Barrack Obama Didedahkan !!My Profile

Reply

naimulfirdaus May 9, 2011 at 2:44 PM

pi langkawi tak ajak saya pun..
naimulfirdaus recently posted..isteri penyayang yang dicariMy Profile

Reply

Leave a Comment

CommentLuv badge

Previous post:

Next post: