Video Maharaja Lawak Minggu Ke 3 – Jozan

 

AKU RASA YANG NI PALING LAWAK DALAM BANYAK-BANYAK PERSEMBAHAN JOZAN…JAUH LEBIH BAIK DARI MINGGU PERTAMA DAN KEDUA

TERBAIK AR JOZAN

Tapi aku sebenarnya lagi suka kat jihan sebab dia satu satunya peserta wanita dan berjaya bersaing dengan peserta lelaki yang hebat-hebat..tetapi sedikit kecewa disebabkan undian yang diterima jihan selalu antara yg ter rendah…

bagi amir pulak aku pun tak tahu dari mana datang nya undian dia….nak kata lawak korang pun tau kan macam mane…aku malas nak kutuk kat sini sebab dia org kelantan satu negri dgn aku…mungkin dah rezeki dia kot…

untuk maharaja lawak minggu ni sebenarnya aku belum tgk sepenuhnya lagi..disebabkan rumah sewa aku tak der astro terpaksa la aku tgk dlm youtube berbekalkan berukbang yg pantas ini….

setakat ini aku baru jer tgk yang JIHAN, JOZAN, NABIL, N2, AMIR DAN ALEX yg lain maybe esok kot…

Maharaja Lawak Minggu-3 Jozan

 

 

NAK TGK YANG LAIN KLIK LINK DI BAWAH

VIDEO MAHARAJA LAWAK MINGGU KETIGA

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge