Video Maharaja Lawak Minggu Ke 3 – Jozan

AKU RASA YANG NI PALING LAWAK DALAM BANYAK-BANYAK PERSEMBAHAN JOZAN…JAUH LEBIH BAIK DARI MINGGU PERTAMA DAN KEDUA

TERBAIK AR JOZAN

Tapi aku sebenarnya lagi suka kat jihan sebab dia satu satunya peserta wanita dan berjaya bersaing dengan peserta lelaki yang hebat-hebat..tetapi sedikit kecewa disebabkan undian yang diterima jihan selalu antara yg ter rendah…

bagi amir pulak aku pun tak tahu dari mana datang nya undian dia….nak kata lawak korang pun tau kan macam mane…aku malas nak kutuk kat sini sebab dia org kelantan satu negri dgn aku…mungkin dah rezeki dia kot…

untuk maharaja lawak minggu ni sebenarnya aku belum tgk sepenuhnya lagi..disebabkan rumah sewa aku tak der astro terpaksa la aku tgk dlm youtube berbekalkan berukbang yg pantas ini….

setakat ini aku baru jer tgk yang JIHAN, JOZAN, NABIL, N2, AMIR DAN ALEX yg lain maybe esok kot…

Maharaja Lawak Minggu-3 Jozan

 

 

NAK TGK YANG LAIN KLIK LINK DI BAWAH

VIDEO MAHARAJA LAWAK MINGGU KETIGA

About Faizal Fredley

Winner of Favourite Travel Blog 2013 and Runner up Best Travel Blog 2014 in Malaysia Social Media Week (MSMW). A Telco Engineer by Profession. A Blogger and Traveler by Passion.

Comments

  1. MEMANG terbaik!!hehe..
    lucu sakan ni
    luqman hakim recently posted.."Gempak! Giveaway daripada Firdaus Kasim"My Profile

  2. JOZAN memang mantap semalam.. huhu
    Fakarepain recently posted..KEPUTUSAN PILIHANRAYA NEGERI SARAWAKMy Profile

  3. try ko dgr betol2 zizan sebut nama fackrull tu..hahah

  4. lamabat pulak loading..huhu..=.=”

  5. terbaek lah.
    iwan recently posted..– Anak Kecil Beraksi Dalam Aksi Drift –My Profile

Speak Your Mind

*

CommentLuv badge