penat sampai tertido aku…

salam…
berapa kali aku menguap dlm kelas senjata tadi ek???
hehehe x ingat la byk sgt kot…giler kentang aku rasa tadi mengatuk giler dlm kelas…
dah la aku x minat kelas senjata…aku rasa senjata jenis GPMG kot dlm bahasa melayu MGKA dlam kata lain mesin gun kegunaan am 7.26mm buatan belgium..
2 jer aku dapat selama kelas 2 jam tadi…haha giler x aku??? bukan aku sorang jer ngntuk tadi skuad aku dlm 10 org gak yg tersengguk tadi..kadang2 lawak gak aku tgk..yg ngntuk pun hilang tgk gelagak depa ni..mcm mane x ngntuk kitaorang tido dah dlm kol2 pagi dah kol 6 dah nak kena bgn…sampai kat markas kitaorang baris…lepas baris dlm 5 minit kitaorang dah kena denda…agak teruk gak la kami kena pagi tadi pamping dekat seratus kali gak la…tp bukan salah jurulatih salah kami gak sebab ramai rambut panjang..yerla masuk tentera rambut kena la kemas baru disiplin kan???
lepas kena denda kami sarapan and then kami kena kawad dlm 2 jam..giler penat siot…dah nak habis rasa nyawa aku tadi..dah la panas beb..lepas kawad kami ada kelas..haha masa ni la waktu untuk aku membuta…
lepas zohor kami ada kelas lagi tapi kalas kali ni kapten yg ambil sape membuta memng kena la..tadi pun dalam kena 5 org yg kena dukong anak..hehe nak tau anak ape??
korang kenal x pemadam api yg warna biru dah hitam 2…ha yg 2 la kami kena dodoi kalau membuta…member aku lagi teruk dia kena makan roti kering sampai habis..korang byanglah tgh dahaga kena makan roti kering…haha..memang lawak siot…nasib baik aku x kena tapi nyaris2 gak la nak kantoi tadi…hahah kalau mcm ni la keadaan nyer mcm mane la aku nak amik ujian hujung tahun ni…

 

Dapatkan tip dan info penting tentang travel di www.triphackerz.com

Sewa Pocket Wifi ketika travel di sini [Samurai Wifi] [Roaming Man]

Khidmat translate semua bahasa di VEQTA.com

Dapatkan Medical Insurance terbaik ketika travel di Medical Departures 

2 COMMENTS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

CommentLuv badge